Apple Notes
,jegyzet
Egyes iPhone-felhasználók egy kellemetlen hibát tapasztalnak a Notes (Jegyzetek) alkalmazásban.
Miután elfogadták az új iCloud felhasználási feltételeket, az alkalmazás látszólag megszakítja az iCloud-kapcsolatot, és úgy jelenik meg, mintha az összes jegyzet törlődött volna. Ez a hiba több iOS 18-verziót futtató iPhone-on is megjelenik, és sokan aggódnak amiatt, hogy a jegyzeteik örökre eltűntek. Szerencsére van rá megoldás.
A hiba megoldása lépésről lépésre:
- Lépj a Beállítások >
> iCloud > Jegyzetek menübe. - Várj, amíg megjelenik a „Sync this iPhone” (Szinkronizálja ezt az iPhone-t) kapcsoló, és győződj meg róla, hogy engedélyezve van.
- Pár pillanat múlva nyisd meg újra a Jegyzetek alkalmazást.
A Jegyzetek alkalmazás ekkor elkezdi újra letölteni az összes jegyzetet az iCloudról. Nekem körülbelül tíz percig tartott, mire minden jegyzet és megosztott jegyzet visszatért a telefonra, de végül minden visszaállt a régi állapotába.
További friss Telefongurus hírek erre!
A jelenlegi információk alapján nincs kockázata az adatok végleges elvesztésének, mivel a jegyzetek más eszközökön továbbra is elérhetők, és visszaszinkronizálódnak az iPhone-ra, miután a hiba megoldódott.