
Az olimpiai játékokon debütált OlyBot, a Telenor chatrobotja. A Facebook új szolgáltatását, a csevegõrobotot a hazai szolgáltatók közül elsõként a Telenor állította az internetezõk szolgálatába.
A Facebook Messenger csevegõappot a vállalat újításai nyomán már nemcsak emberek, de üzenetküldõ programok, chatrobotok is használhatják: ez a technológia az információszerzés jövõjét jelentheti. A Telenor a Facebook csevegõplatformjára fejlesztette ki OlyBotot, a chatrobot olimpiai hírekkel várja az érdeklõdõket, akik feliratkozhatnak friss híreire. A Telenor világszinten elsõk közt biztosít a felhasználók számára olyan MessengerBot megoldást, amely az automata és az élõ párbeszédes chatkommunikációt egyaránt támogatja. A MessengerBot teszi lehetõvé, hogy ha valaki a Telenor Facebook oldalán keresztül küld üzenetet a vállalatnak, azt, elsõként OlyBot, az üzenetkezelõ robot fogadja.
OlyBot a jelenlegi tesztüzeme alatt olimpiai hírekkel szolgál: ha valaki üzen neki, az feliratkozhat a robot késõbbi üzeneteire.. Aki él ezzel az ingyenes és gyors hírszerzési lehetõséggel, ettõl a pillanattól fogva a Facebook Messengeren a robottól érkezõ üzenetben kapja meg friss olimpiai híreket. A Messenger megfelelõ menüpontjain keresztül a friss hírek mellett napi olimpiai összefoglaló is elérhetõ, de a csevegõrobot kérésre elküldi az aktuális éremtáblát is. Ha egy érdeklõdõ ügyintézés céljából keresi meg a Telenort, OlyBot értelmezi, hogy a kérdések nem neki szólnak. Ilyen esetben a megkeresést a Telenor ügyfélszolgálatán dolgozó emberi munkatársaknak továbbítja a megkeresést, akik lehetõségeik szerint azonnal jelentkeznek a kérdés megválaszolására.
További friss Telefongurus hírek erre!
„A MessengerBot új lehetõségeket nyit meg az automatizált online kommunikációban. Interaktív ügyfélszolgálatként, vagy a megfelelõ háttér adatbázisokkal és kérdésértelmezõ algoritmusokkal szinte intelligens információforrásként is szolgálhat szinte minden internet-felhasználó számára. Személyes MessengerBotunk asszisztensként is üzemeltethetõ, megismerheti szokásainkat. Példaként egy utazási iroda MessengerBotja, ha már többször „beszélgettünk” az ízlésünknek megfelelõ utazási ajánlatokat gyûjti össze egyetlen kérésünkre, megkönnyítve életünket.”- mondta el az új szolgáltatás bevezetése kapcsán Rátz Tibor, a Telenor közösségi média szakértõje. OlyBot feliratkozáshoz nem kell mást tenni, mint a Facebookon vagy a Messengerben a Telenor Hungary számára egy „Hello”-t küldeni, OlyBot már válaszol is.