Drágul a Spotify, de a Facebookba épül

2021.04.29| Phone Arena

A Spotify bejelentette többszintű előfizetési megoldását, egyben emeli a prémium kategória árait.

További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide! További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide!

A múlt héten beszámoltunk a Spotify azon szándékáról, hogy az Apple fizetett podcast-előfizetései helyett alternatívát bocsásson ki. Hamarosan fizetni kell extra podcast tartalmakért. Cupertino ajánlata korántsem praktikus a podcasterek számára. Tim Cook és a társaság az első évre 30%-os jutalékot, a másodikra 15%-ot ad, a tagság 20 dolláros éves díja mellett. Bár ez életképes lehet a nagy szervezetek számára, a kis alkotók megküzdhetnek azzal, hogy pénzt keressenek a rendszerből.

A Spotify fricskát ad az Apple üzleti modelljének, nem sarcolja meg az alkotókat, legalábbis az első két évben. A partnerség első két éve után a Spotify mindössze csak a bevétel öt százalékát kéri. A program elérhető lesz az Anchor (alkalmazás és weboldal) segítségével. Az Anchor az a podcast-produkciós platform, amelyet a Spotify két éve vásárolt meg. Ez lehetővé teszi, hogy a podcastot ötletből késztermékké vigye, mindezt csak egy okostelefonnal.

Drágul a Spotify, de a Facebookba épül

Most azt is lehetővé teszi az alkotók számára, hogy exkluzív tartalmat osszanak meg az előfizetők számára. Ez lehet egy teljesen új epizód vagy korai hozzáférés. A Spotify megígéri, hogy megnyitja a platformot azok számára, akik máshol tárolják podcastjaikat. További részletek hamarosan elérhetők lesznek.

És mi van a hallgatókkal? A fizetős tartalom felismerésére az epizód mellett található lakat ikon látható. Ez a tartalom továbbra is felfedezhető lesz, hasonlóan bármely más podcast epizódhoz, és megjelenik a hírcsatornában. Az előfizetés megkezdésének egyetlen módja az, ha rákattintunk a Spotify műsorjegyzeteiben található linkre, vagy közvetlenül az Anchor podcast oldalára lépünk, és regisztrálunk. Mindez lehetővé teszi, hogy támogassa kedvenc podcastereit, ügyelve arra, hogy a pénz közvetlenül hozzájuk kerüljön.  

Drágul a Spotify, de a Facebookba épül

Másrészt várhatóan májusban debütál az Apple verziója is. A technológiai óriás még nem jelentett be exkluzív műsorokat vagy tartalmakat, de úgy tűnik, hogy előnye van a globális elérhetőség tekintetében, mivel platformja 170 országban jelenik meg. A Spotify ajánlata egyelőre csak az Egyesült Államokban lesz elérhető. A globális terjeszkedés tervei már folyamatban vannak, de ez néhány hónapot igénybe vesz.

A hallgatók számára nem szabad megfeledkezni arról, hogy a Spotify a Premium néhány előfizetésének áremelkedését jelentette be a világ több régiójában. Európában a Student Premium 4,99 euróról 5,99 euróra, a Duo pedig 11,99 euróról 12,99 euróra emelkedik. Az európai családi előfizetés havi 14,99 euróról 17,99 euróra nő. A változások április 30-án lépnek hatályba.

Drágul a Spotify, de a Facebookba épül

Az összes meglévő Spotify előfizetőnek az Egyesült Államokban, Európában és Nagy-Britanniában egy hónapos türelmi idő állrendelkezésre az árak automatikus emelése előtt, vagyis ha már feliratkozott, akkor az új árak júniustól érintik, nem májustól.

A korábban Project Boombox néven ismert Spotify integrált audio lejátszója a Facebookra immár hivatalos. Ettől a héttől a Spotify Premium kiválasztása mellett az ingyenes felhasználók további díj nélkül hozzáférhetnek az új lejátszóhoz a Facebook appban.

Az új változás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy meghallgassák kedvenc zeneszámaikat a Spotify-ból az iOS és az Android Facebook alkalmazásában. Még akkor is, ha nem Spotify Premium felhasználó, továbbra is használhatja az új funkciót, csupán a shuffle mód hiányában, ám hirdetésekkel lesz elérhető, Magyarország egyelőre nincs az első körös listán. A szerencsésebbeknek a Play gomb jelenik meg a képernyőn, amikor a Spotify link megjelenik a Facebook hírcsatornádban. A Spotify szerint az új integráció több piacon indul el az elkövetkező hónapokban. 

 

A cikkhez kapcsolódó linkek:
messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



A Samsung hivatalosan is megerősítette a One UI 7 megjelenésének idejét

A Samsung hivatalosan is megerősítette a One UI 7 megjelenésének idejét

2025.03.05
| Android Headlines
A Samsung ma hivatalosan is megerősítette a One UI 7 frissítés megjelenési időkeretét, bár a modellenkénti konkrét dátum továbbra is hiányzik.
A Samsung bemutatta a Good Lock új „Home Up” modulját, ami teljesen átalakítja a kezdőképernyőt

A Samsung bemutatta a Good Lock új „Home Up” modulját, ami teljesen átalakítja a kezdőképernyőt

2025.04.10
| GSM Arena
A kezdőképernyők ikonos és widgetes rácselrendezése már régóta szabvány – még az okostelefonok korszaka előtt is létezett. Ez azonban merev, kissé unalmas, és eléggé korlátozza a felhasználó mozgásterét a testreszabásban.
Samsung Galaxy márciusi frissítés: ezek a készülékek kapják meg

Samsung Galaxy márciusi frissítés: ezek a készülékek kapják meg

2025.03.25
| 9to5Google
Samsung, Galaxy, One UI 7, Android, biztonsági frissítés, Galaxy S25, Galaxy Z Fold, Galaxy A széria
Elképesztő mennyiségű újítás - Ez a One UI 7 hivatalos changelog a Galaxy S24 szériához

Elképesztő mennyiségű újítás - Ez a One UI 7 hivatalos changelog a Galaxy S24 szériához

2025.04.09
| SamMobile
A One UI 7 globális bevezetése végül április 7-én kezdődött. Nem meglepő módon a Galaxy S24, Galaxy S24+ és Galaxy S24 Ultra az elsők között volt, amelyek megkapták a várva várt frissítést.

TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Mennyire fontos Önnek az okosóra anyaghasználata (pl. titánium) a vásárlás során?


Nagyon fontos
Fontos
Nem túl fontos
Egyáltalán nem fontos
Nem használok okosórát



Korábbi szavazások eredményei