A Samsung csúcsmobilja egyre rosszabbul teljesít.
Olvasson tovább a legfrissebb híreink között!
A Samsung mindössze kilenc millió modellt szállított le 2018 második negyedévében a Galaxy S9 és a Galaxy S9+ telefonokból, így csökkenő tendenciát mutat a csúcsmobil az előző negyedévhez képest. Ennek egyik oka lehet az olcsó konkurencia feltörekvése.
bár ez a szám még mindig lenyűgöző és meghaladja a Huawei P20 és a P20 Pro együttes értékesítését, egyértelműen negatív érték az év első három hónapjában mért 10.2 milliós adattal szemben. Ez már csak azért is problémás, mert nem január elsején kerülnek piacra az új Galaxy S mobilok, tehát általában a második negyedév a legerősebb az értékesítés terén.
Összehasonlításképp: a Samsung Galaxy S7 edge a megjelenés negyedévében 10.3, majd a következőben 15.6 milliós eladást produkált, összesen júniusra 25.9 millió példányt adtak el belőle. 2017-ben a Samsung Galaxy S8 21.2 milliót produkált, kétmillióval többet, mint 2018-ban a Galaxy S9 párosa. Az eladások tovább fognak csökkenni, ugyanis augusztus 9-én bemutatják a Note 9-et, amely a hó végén piacra is kerül, továbbá az új iPhone-ok ősz elején debütálnak.