A Huawei leányvállalata 2018-ról 2019-re 497,4%-os növekedésről számolt be a globálisan értékesített viselhető okoseszközöket tekintve, adta hírül az IDC piackutató.
A Huawei leányvállalata 2018-ról 2019-re 497,4%-os növekedésről számolt be a globálisan értékesített viselhető okoseszközöket tekintve, adta hírül az IDC piackutató.
Tavaly a Honor több országban is az öt legnagyobb gyártó közt szerepelt, ami a viselhető kiegészítők piacát illeti, például Oroszországban vagy Indiában. Európában, Csehországban a három legnagyobb között végzett a cég, ez az előző évhez képest 531,3 %-os növekedést jelent.
A Honor azonban az okostelefonok értékesítésében is egyre jobban teljesít, tavaly például a leszállított példányszánok szerint az öt legnagyobb között szerepelt több nagy országban. Oroszországban például tavaly a második volt, idén az első negyedévben viszont már az első helyet birtokolta.
Ami az értékesítést illeti, a Honor saját webáruháza is igen jó eredményt hozott 2019-ben. A már többször említett Oroszországban a Hihonor webshop messze a legtöbb készüléket adta el és a legtöbb értékesítéből származó bevételt érte el, ha összehasonlítjuk más okostelefon márkák saját webshopjaival.
További friss Telefongurus hírek erre!
Elképesztő mennyiségű, 230 millió aktív felhasználóval rendelkezik a Honor webshopja Kínában, Franciaországban pedig a Hihonor.com oldalon az újranyitást követő 5 percen belül több, mint 1000 okostelefont értékesített a vállalat. A megnyitóval kapcsolatos online aktivitásokban több mint 100.000 felhasználó vett részt.