Egyre többen roamingolnak a Tesconál

2014.10.08| Tesco Mobile

Míg a nagyobb távközlési vállalatok kivárnak, és csak fokozatosan csökkentik uniós roamingdíjaikat, a gyorsabban alkalmazkodó szolgáltatók teret nyerhetnek

Míg a nagyobb távközlési vállalatok kivárnak, és csak fokozatosan csökkentik uniós roamingdíjaikat, a gyorsabban alkalmazkodó szolgáltatók teret nyerhetnek. A Tesco Mobile drasztikus roamingdíj-csökkentő akciójának köszönhetően háromszorosára nőtt a negyedik mobilszolgáltató ügyfeleinek külföldi használata. Közel fél éve szavazta meg az Európai Parlament a többek között a roamingdíjak jövő decemberi megszüntetését célzó jogszabálycsomagot. A fogyasztóknak egyértelműen kedvező a változtatás iránya, azonban a nagy távközlési szolgáltatók csak lassan csökkentik barangolás során alkalmazott percdíjaikat, így az új szabályozástól remélt áttörés az európai távközlési piacon még várat magára.

A Tesco Mobile felismerve a valós fogyasztói igényeket és a piaci növekedés lehetőségét már 2014 közepén úgy döntött, hogy drasztikus lépést tesz a roamingdíjak területén. Ennek megfelelően ez év júliusa óta, mindmáig egyedüliként a magyar piacon, hazai percdíjon kínálja az Európai Unió területéről kezdeményezett (roaming) hívásokat ügyfelei számára. A legkedvezőbb kártyás tarifacsomaggal ez 39 forintos percdíjat eredményez, ami közel 50%-os megtakarítás a nagy mobilszolgáltatók szokásos 74,4 forintos díjával összevetve.

Egyre többen roamingolnak a Tesconál

A bevezetés óta eltelt három hónap felmérése alapján a külföldi mobilhasználat alapvetően változik a roaming felár eltűnésével: a kedvezőbb percdíj hatására az országhatárok átlépése szimbolikussá válik, azaz a külföldi használat az odahaza megszokott használathoz közelít. A magyarok utazási szokásainak megfelelő módon a legnagyobb forgalmat Németországból, Ausztriából, Romániából és Szlovákiából tapasztalta a Tesco Mobile, és ugyancsak jelentős növekedést mutatott a nyári szezonban az olasz, horvát és görög mobilhálózatok irányából érkező hívásmennyiség is.

A Tesco Mobile-nál rövid idő alatt háromszorosára nőtt a roaming alatti hívásforgalom – a kifejezetten országhatáron túli használatot kereső ügyfelek megjelenése mellett ez a régi ügyfelek felszabadultabb külföldi használatának köszönhető. A pozitív fogadtatásnak köszönhetően a Tesco Mobile továbbra is, legalább 2015. márciusig garantálja kedvezményes percdíjait.



További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide! További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide!

messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



Kiderült az iOS 18 megjelenési dátuma: ekkor frissítheted iPhone-odat

Kiderült az iOS 18 megjelenési dátuma: ekkor frissítheted iPhone-odat

2024.09.10
| Phone Arena
Az Apple a szeptember 9-i Glowtime eseményen hivatalosan bejelentette, hogy az iOS 18 frissítés szeptember 16-án érkezik a támogatott iPhone készülékekre. Ugyanezen a napon lesz elérhető az iPadOS 18 frissítés is.
Ezért válaszd az iPhone 16-ot a Pro helyett!

Ezért válaszd az iPhone 16-ot a Pro helyett!

2024.09.11
| 9to5mac
Ha nehéz dönteni az iPhone 16 és az iPhone 16 Pro között, négy meggyőző okot mutatunk, miért lehet érdemesebb az iPhone 16 mellett letenni a voksot.
A Google Wallet végre Samsungon is elérhető a redőnyből

A Google Wallet végre Samsungon is elérhető a redőnyből

2024.10.14
| Android Authority
Mostantól a Samsung telefonokon is hozzáadható a Google Wallet csempéje a Gyorsbeállításokhoz.
Kedves iPhone felhasználók: üdv 2010-ben, a Samsung már várt rátok!

Kedves iPhone felhasználók: üdv 2010-ben, a Samsung már várt rátok!

2024.09.17
| SamMobile
A cikk a SamMobile szerzője, Adnan Farooqui szubjektív véleményét tartalmazza.

TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Ön mennyire márkahű telefon vásárlása esetén?


ragaszkodok a megszokott márkámhoz
vásárlás esetén teljesen mindegy számomra a márka
először a megszokott márkám kínálatát nézem meg, de megnézem a teljes kínálatot



Korábbi szavazások eredményei