Házhoz jön a Huawei a prémium mobilokért

2017.07.26| Huawei

Az új szerviz szolgáltatás az egész ország területén elérhető.

2017. júliusától az ország egész területén elérhető új, Háztól-házig szerviz nevű szolgáltatást indított a Huawei. A cég bizonyos, előre meghatározott prémium okostelefonjaihoz igényelhető szolgáltatás lényege, hogy a készülékekért házhoz jön a futár, majd azokat a szervizelést követően házhoz is szállítja. A garanciális javítások esetében a telefonok feladása és házhozszállítása egyaránt ingyenes. Ezzel gyakorlatilag visszahozták ugyanazt a szolgáltatást, amelyet a Samsung hosszú évekig fenntartott, majd tavaly drasztikusan lecsökkentett. 

A Huawei új szolgáltatását igénylő ügyfeleknek ezentúl nem kell személyesen bemenniük a szervizbe vagy a Huawei átvevőpontos postahelyekre, ha a készülékeiket szeretnék megjavíttatni. A Háztól-házig szerviz telefonon is igényelhető, a szervizeléshez szükséges adatokat és információkat a hívás alkalmával veszik fel. Amennyiben a bejelentés hétköznapon 14 óra előtt történik, úgy a Háztól-házig szerviz munkatársa akár már a következő munkanapon fel tudja venni a készüléket, illetve a futárral lehetőség van a munkafelvételi lapon szereplő, előzetesen telefonon rögzített adatok egyeztetésére vagy módosítására is.

Házhoz jön a Huawei a prémium mobilokért

„A Huawei célja, hogy termékeivel és szolgáltatásaival jobbá, könnyebbé tegye a felhasználók életét. Ezért döntöttünk úgy, hogy elindítjuk a Háztól-házig szervizt, amely biztosítja a garanciális javítást olyan ügyfeleink számára is, akiknek nincs idejük vagy lehetőségük személyesen szervizbe vinni telefonjukat, vagy a Posta Pontokon keresztül feladni azt” – mondta el Seth Wang, a Huawei Technologies Hungary fogyasztói üzletágának vezetője.

A Háztól-házig szolgáltatás jelenleg a Huawei következő készülékeihez vehető igénybe: Huawei P10, Huawei P10 Plus, Huawei Mate 9, Huawei PORSCHE DESIGN Mate 9, Honor 8 Pro, valamint a Honor 9. A szolgáltatás a 06 80 HUAWEI (06-80-482934) telefonszámon érhető el, minden nap 8 és 20 óra között. Az eszközök szállítását a Huawei szerződött szervizpartnere végzi. További információ a Huawei háztól-házig oldalán található.

 

 

 

További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide! További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide!

A cikkhez kapcsolódó linkek:
messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



A Samsung hivatalosan is megerősítette a One UI 7 megjelenésének idejét

A Samsung hivatalosan is megerősítette a One UI 7 megjelenésének idejét

2025.03.05
| Android Headlines
A Samsung ma hivatalosan is megerősítette a One UI 7 frissítés megjelenési időkeretét, bár a modellenkénti konkrét dátum továbbra is hiányzik.
A Samsung bemutatta a Good Lock új „Home Up” modulját, ami teljesen átalakítja a kezdőképernyőt

A Samsung bemutatta a Good Lock új „Home Up” modulját, ami teljesen átalakítja a kezdőképernyőt

2025.04.10
| GSM Arena
A kezdőképernyők ikonos és widgetes rácselrendezése már régóta szabvány – még az okostelefonok korszaka előtt is létezett. Ez azonban merev, kissé unalmas, és eléggé korlátozza a felhasználó mozgásterét a testreszabásban.
Samsung Galaxy márciusi frissítés: ezek a készülékek kapják meg

Samsung Galaxy márciusi frissítés: ezek a készülékek kapják meg

2025.03.25
| 9to5Google
Samsung, Galaxy, One UI 7, Android, biztonsági frissítés, Galaxy S25, Galaxy Z Fold, Galaxy A széria
Elképesztő mennyiségű újítás - Ez a One UI 7 hivatalos changelog a Galaxy S24 szériához

Elképesztő mennyiségű újítás - Ez a One UI 7 hivatalos changelog a Galaxy S24 szériához

2025.04.09
| SamMobile
A One UI 7 globális bevezetése végül április 7-én kezdődött. Nem meglepő módon a Galaxy S24, Galaxy S24+ és Galaxy S24 Ultra az elsők között volt, amelyek megkapták a várva várt frissítést.

TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Mennyire fontos Önnek az okosóra anyaghasználata (pl. titánium) a vásárlás során?


Nagyon fontos
Fontos
Nem túl fontos
Egyáltalán nem fontos
Nem használok okosórát



Korábbi szavazások eredményei