Készen áll-e arra, hogy megismerje a legújabb forradalmi technológiai áttörést? Április 18-án a Nothing előhozza a titokzatos Nothing Ear füllhallgatót, megnyitva az ajtót egyedülálló hangélmények világához.
Bombakét robbant a hír, hogy a Nothing szombaton megerősítette, hogy bemutatja a fülhallgatóit április 18-án: a Nothing Ear-t. A Nothing vállalatot még 2020 végén alapította Carl Pei, aki korábban a OnePlus nevű mobiltelefon gyártó cég egyik alapítója volt. A OnePlus 2013-ban indult és azóta is ismert a magas minőségű, de megfizető áron kívált okostelefonokról. A OnePlus szlogenje sokáig élt a köztudatban a játékosság miatt: "Soha ne elégedj meg" - ezzel is hangsúlyozza Carl, hogy mindig haladni kell az innovációval és törekedni a maximális felhasználói élményre. Indításakor az volt a céljuk, hogy megszakítsák az okostelefon-piac hagyományos megközelítését, és közvetlenül a felhasználók igényeire összpontosítsanak.
We started Nothing with audio in 2021 and since our very first product, we’ve relentlessly refined our design and engineering with every new addition to our audio product suite.
— Nothing (@nothing) April 5, 2024
2024 is the year we’re unveiling the ultimate iteration of Nothing Audio with two new products that… pic.twitter.com/bRrFzk9wUl
Pei a OnePlus-nél a termékstratégia kialakításában és a felhasználói közösség építésében is fontos szerepet vállalt. A Nothing megalapítása után Carl Pei továbbra is a tech világ egyik meghatározó alakja, és a cég által bemutatott új termékekkel és irányokkal még több figyelmet kapott a tech közösségen belül. Így a most beharangozott termék újabb mérföldkő lehet a Nothing életében. Ráadásul, ha a korábbi szlogent tovább is gondoljuk, vélhetően az új cég is hasonló elveket vallhat.
Böngésszen tovább legfrissebb híreink között!
,,2024-ben bemutatjuk a Nothing új füllhallgatóit, amely tükrözik a három év tervezésének és innovációnak a csúcsát. Amit már az elejétől kezdve elképzeltünk - prémium minőség mindenki számára, ami nem a piaci árról szól, hanem a felhasználói preferenciákról"
Ezzel a lépéssel a Nothing vélhetően egyszerűsíti a portólióját és nem utólagosan újabb bevételi forráshoz is jut. Azonban a konkurenciákkal szemben még az árak kedvező pozícióját nézve is kemény verseny várható.