Egy nemrég végzett kutatás szerint az európaiak 41 százaléka rendelkezik okosórával vagy -karkötővel, közülük 43 százalék használja az eszközt mindennapos sportoláshoz.
Böngésszen tovább legfrissebb híreink között!
Április első felében a HONOR Band 5 okoskarkötő volt a márka legnagyobb darabszámban értékesített terméke a magyar piacon, nem túl meglepő információ. Az igény a viselhető eszközök iránt hazánkban és a régióban is nő, amit a Honor értékesítési adatai is alátámasztanak.
A Honor a Magyarországot, Csehországot, Lengyelországot és Szerbiát magában foglaló régióban és ezen belül a magyar piacon is jelentős növekedésről számolt be a viselhető eszközök értékesítése kapcsán március 30. és április 14. között a két héttel korábbi adatokhoz képest. A Honor a két hetes időszak alatt kedvezményes áron kínálta több modelljét, melynek során a viselhető eszközök bizonyultak a legnépszerűbb termékeknek, és melyek kereslete a promóciós időszakot követően is élénk maradt.
Magyarországon a Honor Band 5 értékesítése a régiós átlagot meghaladóan nőtt. A régióban 50 százalékkal több eladást regisztráltak március 30. és április 14. között, míg Magyarországon nem kevesebb, mint 70 százalékkal több Honor Band 5-öt adtak el ugyanezen időszak alatt, az ezt megelőző két héthez képest, továbbra is ez a legkeresettebb termék a vállalat kínálatában.
A négy országot magában foglaló régió a Honor MagicWatch 2 okosóra értékesítése kapcsán 210 százalékos növekedést könyvelhetett el április első felében. Ennek részeként Magyarországon megduplázódott az eladott eszközök darabszáma ugyanezen időszak alatt.
Az okostelefonokat tekintve a Honor 20 Lite értékesítése nőtt a legjobban országunkban, ez mintegy 50 százalékos növekedést jelent az előző két hét adataihoz képest.
Nemzetközi szinten a Honor saját webshopja, a hihonor.com is egyre nagyobb népszerűségnek örvend a látogatottsági adatok alapján. A márka 325 millió oldallátogatást mért az említett időszak alatt. A hihonor.com a későbbiekben folyamán egyre több európai országban biztosítja majd a közvetlen vásárlás lehetőségét, erről a későbbiekben várható pontos információ.