Egy új kutatás szerint bár az európaiak jelentős erőfeszítéseket tesznek a legkedvezőbb árak megtalálására, a Black Friday akciói során sokan mégis kihagyják a hatékony taktikákat, amikkel valóban nagy összegeket takaríthatnának meg.
További friss Telefongurus hírek erre!
A HONOR által készíttetett felmérésben 9000 felnőttet kérdeztek meg, és a válaszadók 65%-a bevallotta, hogy nem tud ellenállni a jó ajánlatoknak, míg minden harmadik alig várja a Black Friday-t. Ez az izgalom arra ösztönzi a vásárlókat, hogy több e-mail címet is használjanak, hogy maximálisan kihasználják a kedvezménykódokat és új vásárlói ajánlatokat.
Kiderült, hogy a „akcióvadászok” 43%-a három vagy több e-mail címet használ a kedvezmények megszerzésére, és átlagosan közel három órát töltenek az ajánlatok böngészésével több fülön. Bár a tapasztalt vásárlók 41%-a már részt vett Black Friday vagy Cyber Monday leárazásokon, csak minden harmadik tervezi előre a vásárlásait, és csupán negyedük használ ár-összehasonlító oldalakat a legjobb ajánlatok felkutatására.
Sokak számára kimaradnak a fontos trükkök: mindössze 10%-uk hozott létre előzetes fiókot a nagyobb kereskedőknél, ami egyszerűsítheti a vásárlást az akciók indulásakor. Csak 15% marad ébren éjfélig a korai kedvezmények eléréséhez, ami különösen hasznos a gyorsan fogyó termékek beszerzéséhez. A vásárlás sikerességéhez a technikai felkészültség elengedhetetlen, de a felhasználók harmadának már összeomlott a rendszere az ajánlatok böngészése közben, 20%-uk pedig túlterheltnek érzi magát a rengeteg választási lehetőségtől. Minden hatodik válaszadó lassú eszközeivel küzdött.
„A vásárlók gyakran szembesülnek az ajánlatkeresés feszültségével, hiszen az akciók száma rengeteg időt és türelmet igényel. A Black Friday sikeres kihasználásához az előkészület és a megfelelő technológia alapvető” – mondta Kai Bai, a HONOR regionális menedzsere. „A HONOR-nál tudjuk, hogy az akciók keresése izgalmas, de kihívást is jelent. Ezért kínálunk olyan fejlett eszközöket, mint a HONOR Magic V3, amely többfunkciós képességeivel és megbízható teljesítményével fokozza a vásárlási élményt.”
Azok számára, akik több eszközön és lapon navigálnak, a HONOR Magic V3 ideális megoldás. Összecsukható kijelzője lehetővé teszi több alkalmazás és böngészőfül egyidejű használatát, hogy valós időben lehessen összehasonlítani az árakat. A Magic Portal nevű AI-alapú funkcióval a készülék előre látja a felhasználói szándékokat, így gyors hozzáférést biztosít kedvelt vásárlói alkalmazásokhoz és oldalakhoz. Ha például a közösségi médiában megtetszik egy termék, elég a képet az oldalra húzni, és a Magic Portal azonnal a leggyakrabban használt vásárlási oldalakhoz irányít.
A HONOR szénszilícium alapú akkumulátorának köszönhetően a Magic V3 mindig készen áll a vásárlásra. A kutatás azt is kimutatta, hogy sokan hajlandóak életmódbeli változtatásokat is eszközölni a spórolás érdekében: 45% ritkábban járna étterembe, 34% lemondana az elviteles ételekről, 30% a kávézásról, és közel negyedük csökkentené előfizetéseit, hogy csökkentse kiadásait.
A Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig.Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök.
A Telekomnál a HONOR 200 Pro-hoz ingyenes HONOR 200 Lite is jár december végéig, míg a HONOR 200-hoz egy HONOR Pad X8a. A HONOR Magic6 Lite-hoz ajándék HONOR Band 9 okoskarkötő jár. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.