Az LG limitált kiadású órája sokkal inkább ékszer, mint csupán egy viselhető eszköz.
Az LG az amerikai REEDS Jewelers ékszerbolt-hálózattal együttműködve készítette el limitált kiadású prémium okosóráját, az LG Watch Urbane Luxe-ot. Az egyedi ügyfélkört célzó luxus viselhető eszköz 23 karátos arannyal díszítve, aligátorbőr szíjjal, különleges lakkozott dobozban érkezik. Az LG Watch Urbane Luxe október végétől, nagyjából 1200 dollárért lesz kapható.
A Lous Cartier által 1910-ben feltalált csat elegánsabb, exkluzívabb és egyedibb kinézetet kölcsönöz az LG Watch Urban Luxe-nak a vaskosság érzete nélkül. Az óra aligátorbőr szíját 30 tapasztalt bőrműves, legmagasabb feldolgozási körülmények között, ötven különböző lépésben készíti el. Az LG Watch Urbane Luxe-hoz használt 23 karátos arany erősebb és keményebb, mint az ékszerekhez használt 24 karátos arany, illetve nehezebb, mint a hagyományos óráknál használt 18 karátos arany.
„A Watch Urban Luxe nem egyszerűen egy okostelefon kiegészítője, annál sokkal több” – mondta Chris Yie, az LG Mobile Communications Company alelnöke, marketingkommunikációs vezetője. „Az okosórák már nem csupán készülékek, egyre inkább válnak mindennapjaink részévé, éppen ezért természetes, hogy a technológia mellett a kivitelezésre is nagy hangsúlyt fektetünk. Úgy gondoljuk, hogy a viselhető eszközök piaca jó irányba fejlődik, amit mi magunk is támogatunk.” Mind az 500 limitált szériájú órát külön szériaszámmal látnak el a hitelesség kedvéért.