Magyar innováció Ázsiában: a Cellum fejlesztette Thaiföld első többfunkciós mobiltárcáját. Több tízmillióan fizethetnek a magyar applikációval.
Magyar innováció Ázsiában: a Cellum fejlesztette Thaiföld első többfunkciós mobiltárcáját. Több tízmillióan fizethetnek a magyar applikációval. A Cellum, valamint a Telenor leányvállalatai, a DTAC és a PaysBuy együttműködésében elindult Thaiföld első többfunkciós, kártyás fizetésre alkalmas mobilpénztárcája. A szolgáltatás, amely több tízmillió felhasználó számára biztosít mobilfizetési lehetőséget, abban is úttörő, hogy 3D Secure tranzakciókat tesz lehetővé, és nagyot lendíthet a thai m-commerce piacon.
Szeptember végétől a Cellum által fejlesztett új, biztonságos és felhasználóbarát alkalmazással számos szolgáltatásért az eddiginél jóval kényelmesebben fizethetnek az okostelefonnal rendelkező thai felhasználók. A DTAC elektronikus fizetésre specializálódott leányvállalata, a Paysbuy nevét is viselő Mobile Credit Card applikációval Visa vagy MasterCard kártyájuk regisztrációja után nemcsak DTAC-es telefonszámlájukat, hanem víz- és villanyszámlájukat is mobiljukon rendezhetik a felhasználók. A számlákra nyomtatott QR- vagy vonalkód beszkennelésével az összeg azonnal kifizethető.
Az alkalmazás segítségével a kártyás mobilegyenlegek, az országban kapható több mint 20 féle feltöltőkártya, valamint a Skype, a Google Play és az iTunes egyenlegek is feltölthetők. A számlafizetés és egyenlegfeltöltés mellett már induláskor közel 30 kereskedőnél, köztük az ország egyik legnagyobb mozihálózatában, a közeli jövőben pedig további több ezer elektronikus kereskedelmi áruházban és létesítményében lehet fizetni a Cellum alkalmazásával.
Böngésszen tovább legfrissebb híreink között!
„Thaiföld közel 70 milliós piac. 100 lakosra csupán 30 internetkapcsolat, de közel 150 mobil előfizetés jut, ráadásul minden második mobilozó okostelefont használ. Ők mostantól mobil bankkártyaként is használhatják a telefonjukat. Már ma 20 millió háztartás fizetheti így a közműszámláit és fizethet több tucat kereskedőnél, de az ügyfelek később több ezer helyen használhatják, vagy repülőjegyet is foglalhatnak. Ázsia üzletileg is varázslatos: a kontinensen három további országban vagyunk közel a bevezetésről szóló megállapodáshoz a partnereinkkel.” – mondta Kóka János, a Cellum Global Zrt. elnök-vezérigazgatója.
A DTAC 28 millió előfizetőjével és országos mobilinternet hálózatával Thaiföld második legnagyobb mobilszolgáltatója, okostelefont használó ügyfelei száma a idén várhatóan eléri a 10 milliót. A Paysbuy a dél-kelet-ázsiai ország vezető online fizetési és e-pénztárca szolgáltatójaként több mint félmillió regisztrált felhasználóval rendelkezik és 10 ezer fölötti az online kereskedők száma, akikkel kapcsolatban áll. Az e-commerce cég 2007 óta a DTAC leányvállalata.