Novembertõl megújult arculattal, üzenettel és tarifacsomagokkal folytatja mûködését a Telenor.
Olvasson tovább a legfrissebb híreink között!
Novembertõl megújult arculattal, üzenettel és tarifacsomagokkal folytatja mûködését a Telenor. A cég közleménye szerint igyekszik a modern, fiatal fogyasztók elvárásainak megfelelni, akik a lehetõ legkevesebbet szeretnének foglalkozni a különbözõ perc-, SMS-, és adatforgalmi díjakkal, ugyanakkor nyitottak a legújabb elektronikus és online szolgáltatások kipróbálására. A velük való kommunikációt akarják folytatni új márkaüzenettel és friss arculati elemekkel. A Telenor közleményében némi márkatörténet is helyet kapott. A mobiltársaság eredetileg Pannon GSM néven indult Magyarországon, amelynek fõ profilja 17 éven át a családok kiszolgálása volt, majd 2010-ben a nevét Telenorra változtatta. A vállalat két éve, a Hipernet debütálásával nyitott a fiatalabb generációk felé, ezt a vonalat folytatják most.
A márka új üzenete: „A felfedezés szabadsága”. A megújult arculat központi eleme egy, a Telenort szimbolizáló kék ajtó, amelyen átlépve a készítõk célja szerint a felfedezések világa tárul fel, tele új élményekkel és lehetõségekkel. Mint írják: a felfedezésre váró világot kék sziluettek szimbolizálják, amelyhez a televíziós szpotokban dinamikus zene párosul. A filmeket a Y&R készítette. „Nem véletlenül az ajtót választottuk az új arculat központi elemévé, hiszen a mobilkommunikáció és a legújabb digitális eszközök valóban új kapukat nyitnak a felhasználók számára” – mondta el Mike Michel, a Telenor Magyarország marketing vezérigazgató-helyettese.