![Ismered ezt a Samsung One UI trükköt?](/txt/hirek/uj_kepek/s24-ultra-display-300.jpg)
Feltetted már magadnak ezt a kérdést? Elképzelted már valaha is, hogy ez a több mint egy évtizede hihetetlen népszerűségnek örvendő közösségi oldal egyszer csak megszűnik létezni?
Ma még ott van egy 50 000-es követőtáborod, holnaptól már senkihez sem tudsz szólni? Eléggé katasztrófafilm jellege van a dolognak, ugye?
De szörnyülködés helyett inkább lépj a tettek mezejére, és vedd magadhoz az irányítást! Mutatjuk azt is, hogyan tudod ezt megtenni!
Építsd fel a saját e-mail listádat!
Nincs mese, ha azt hitted, a hírlevél küldés a múlté, akkor ideje kérned egy online marketing analízist a Klikkmarketingtől, és annak eredményeképpen biztosan be fogod látni, hogy az e-mail marketing szerves része kell legyen az online marketing rendszerednek.
Ez ugyanis teljesen biztosan mindig a te irányításod alá fog tartozni, így történjék bármi akármelyik nagy marketing felülettel, te mindig fogsz tudni szólni a követőidhez.
Persze rendkívül fontos, hogy csak etikusan csináld az egészet: dolgozz meg a feliratkozókért, és kínálj nekik olyan tartalmakat, amiért igenis megéri feliratkozni. A legtöbb kárt ugyanis az etikátlan cégek okozták ennek az amúgy igen értékes és hasznos marketingeszköznek. Ha te azonban másként csinálod, özönleni fognak a feliratkozók.
Hogyan szerezz feliratkozókat?
Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért!
Ez talán a legnehezebb kérdés.
Első körben fontos, hogy a honlapodra látogatók mindenképpen szembesüljenek ezzel a lehetőséggel, akár pop-up ablak formájában is, de mindenképpen érdemes hírt adni erről a lehetőségről a közösségi oldalaidon is, valamint akár fizetett hirdetésben is világgá kürtölheted, nálad megéri még a hírlevélre is feliratkozni.
Ezzel el is jutottunk arra a pontra, ami az adatbázis építésének az egyik legsarkalatosabb pontja, hiszen feliratkozókat úgynevezett csalikkal, vagyis zárt tartalmakkal tudsz szerezni magadnak. Nem mindegy ugyanakkor, hogy mi ez a csali, hiszen ha valami értelmetlen dolgot kap a regisztráló, akkor egészen biztosan egy életre elveszíted.
Ha viszont valóban értékes és használható tartalmat kap, legyen az akár videó, akár egy e-könyv, akár egy demó változata a szolgáltatásodnak, már tettél egy lépést az érdeklődő meggyőzése irányába. Sőt, senki sem mondta azt, hogy csak egyetlen egy e-mail lehet a csali, hiszen állhat az akár több részből is, és sorozatként adhatsz a feliratkozónak valami nagyon hasznosat!
Kövesd nyomon!
A legtöbben ott rontják el, hogy csak addig foglalkoznak a feliratkozóval, amíg be nem pötyögi az e-mail címét a megfelelő helyre, majd rányom a Feliratkozás gombra, holott az utánkövetés fontos dolog.
Ha szeretnéd ügyesen és hatékonyan felépíteni az e-mail marketing stratégiádat, akkor ne habozz, vedd fel a Klikkmarketinggel a kapcsolatot, és építsétek fel a rendszeredet együtt!