
Tizenöt ország felhasználói próbálhatják ki az LG új zászlóshajóját és oszthatják meg élményeiket online.
Tizenöt ország felhasználói próbálhatják ki az LG új zászlóshajóját és oszthatják meg élményeiket online. Az LG eddigi legambiciózusabb okostelefon-kampánya részeként 15 országban 4 ezer felhasználót választ ki, akik hetekkel a hivatalos értékesítés kezdete előtt tesztelhetik az új LG G4-et. A Koreából induló program a következő országok fogyasztóit célozza: Törökország, Indonézia, Szingapúr, az Egyesült Államok, Kína, India, Brazília, Kanada, az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Mexikó, Japán és Hong Kong.
A résztvevőket egy kutatásban adott válaszaik alapján jelölik ki. A jelentkezők növelhetik esélyeiket, ha megosztják a jelentkezésükkel kapcsolatos tapasztalataikat a közösségi oldalakon, például Facebookon, Twitteren vagy Weibon. A kiválasztottaknak 30 napjuk van, hogy teszteljék az LG G4 egyedülálló tulajdonságait - például a személyre szabott kezelőfelületet, a komoly teljesítményű kamerát, a lenyűgöző kijelzőt vagy például az egyedi dizájnt. A tesztelők ezen idő alatt oszthatják meg tapasztalataikat online csatornáikon, ezért a későbbiekben különdíjakban is részesülhetnek.
Böngésszen tovább legfrissebb híreink között!
„Felhasználóink a legnagyobb rajongóink. Úgy gondoljuk, ez egy izgalmas és egyedi módja annak, hogy idei legfontosabb mobilkészülékünket közelebb vigyük a közönségünkhöz” – mondta Juno Cho, az LG Electronics Mobile Communications Company elnök-vezérigazgatója. „Az LG G4 sikerét már az indulást megelőzően a fogyasztók kezébe helyezzük, mert hisszük, hogy ők képesek a legjobban megítélni a felhasználói élményt, nem pedig a műszaki vagy sebességtesztek” – tette hozzá. A kampányban résztvevő országokból az érdeklődők a helyi LG-weboldalon vagy közösségimédia-oldalakon informálódhatnak a részvétel feltételeiről a következő napokban. A kiválasztás szempontjai az egyes piacokon különbözhetnek.