Galaxy S9
,üzleti mobilitás
A Galaxy S9 kevésbé fogy, mint a Galaxy S8, ez utóbbi pedig gyengébben muzsikált az S7-nél.
Iparági elemzők szerint az értékesítési számok szerint nem fogy annyira a Galaxy S9, mint azt várták volna. Ha a húzó termékcsalád frissítésének tendenciája megmarad, a Samsung elvesztheti a világ legnagyobb okostelefon gyártója címét. A valaha volt legjobban fogyó modell a szériából a Samsung Galaxy S4 volt, ebből 80 millió darab fogyott világszerte.
Elég nehéz pontos számot kapni a telefonok eladásáról, ugyanis az IDC által negyedévente publikált adatok csak arról szólnak, mennyit szállítottak le a gyártók, de ez a ténylegesen eladott modellektől magasabb.
A piaci elemzők abban egyetértenek, hogy egy dolog biztos, a Samsung gyengébben muzsikál, idén negyedévente 9 százalékkal csökkent az értékesítés. Ebben közrejátszik az Apple iPhone X, valamint a kínai gyártók sikere is, hiszen a Huawei, a Xiaomi egyértelműen jó ideje felfalja a középkategóriát világszerte. A felsőkategóriában ott vérzik el lassan a Samsung, hogy a legutóbbi néhány modell egész egyszerűen szinte semmilyen újdonságot nem kínál, csak néhány kisebb ráncfelvarrás történt, nincs meg a „must have” érzés. Erre tökéletes példa a Galaxy S9, amely gyakorlatilag semmit nem nyújt a Galaxy S8-hoz képest sem kívül, sem belül, így nem váltottak a tulajdonosok.
További friss Telefongurus hírek erre!
Figyelembe véve, hogy a Samsung Galaxy Note 9 is gyakorlatilag a Note 8 másolata lesz, elképzelhető a szolidabb sikert a vártnál. Mindeközben a Vivo, az Oppo és a Huawei új készülékeket dobnak a piacra, amelyek olyan új funkciókat prezentálnak, mint a felugró mechanikás szelfi kamera, kijelzőbe épített ujjlenyomat-olvasó vagy a tripla kamerás hátlapi rendszer. A Samsungnak mindenképpen rizikós, de előremutató újdonságokat kell bemutatnia, valamint megfizethető árú és nagy tudású középkategóriás mobilokat, ha versenyben akar maradni a feltörekvő és egyre erősödő konkurenciával szemben.