Nem, nem törték fel a fiókod, nyugodtan figyelmen kívül hagyhatod a rémisztő „Új kártyát adtál hozzá a Google-fiókodhoz” e-mailt.
Sokan kaptak mostanában egy e-mailt a Google-tól, amely arról tájékoztatja őket, hogy új kártyát adtak hozzá a fiókjukhoz, annak ellenére, hogy valójában nem tettek ilyet. Ha te is közéjük tartozol, ne aggódj, valószínűleg egy hiba okozta ezt az értesítést.
A Google Pay/Wallet Wallet felhasználók közül többen jelentették ezt a problémát, valamint Redditen is olvasható és többükhöz is érkezett ilyen e-mail, mind a Google hivatalos e-mail címéről. Érthető módon sokan megijedtek, és néhányan törölték a kártyáikat, illetve jelszót is változtattak, attól tartva, hogy feltörték a fiókjukat.
Azonban a sok hasonló jelentés alapján valószínűsíthető, hogy ezek az e-mailek csak tévesen kerültek kiküldésre. A Google Pay fiókod nagy valószínűséggel biztonságban van, és nyugodtan figyelmen kívül hagyhatod az értesítést. Azonban, ha szeretnéd megnyugtatni magad, megváltoztathatod a jelszavadat, illetve ellenőrizheted, milyen kártyákat mentettél el a fiókodban, és eltávolíthatod azokat, amelyeket nem ismersz fel.
A Google támogatási oldala még nem adott hivatalos választ erre a problémára, és a Google sem ismerte el nyilvánosan a hibát.
Böngésszen tovább legfrissebb híreink között!