Már minden ötödik ember okoseszközt visel csuklóján, 2020-ig a viselhető okoseszközök 30 milliárd eurós üzletet jelenthetnek majd.
További friss Telefongurus hírek erre!
A Mastercard szerint az okostechnológia fejlődésével a divatmárkák válhatnak a viselhető eszközök piacának legfontosabb szereplőivé. Jelenleg a világon minden ötödik felnőtt hord okosórát vagy aktivitásmérőt, az ilyen eszközök térnyerésével pedig 2020-ra 30 milliárd eurós piacról beszélhetünk majd.
Az okoseszközök közötti versenyt korábban az akkumulátorok erőssége vagy a kapacitásuk határozta meg, de mára a divat is fontos tényezővé vált. Sok példát láthatunk erre az okosszövetektől kezdve, a kifutón Google Glass-t viselő modelleken át, egészen Adam Selman divattervezőig, aki már újgenerációs fizetési megoldásokkal egészíti ki ruhakölteményeit.
“Az okostechnológia egyre kisebb és egyre gyorsabb lesz, kedvezve ezzel azoknak a vásárlóknak, akik olyan viselhető kiegészítőket keresnek, amelyek nem csak fizetésre alkalmasak, de megjelenésükben minimalista, letisztult és divatos stílust képviselnek” – mondta Jorn Lambert a Mastercard digitális megoldásokért felelős alelnöke. Ma már több mint harmincféle fizetési funkcióval ellátott okoseszköz érhető el 21 európai uniós országban.