![Ismered ezt a Samsung One UI trükköt?](/txt/hirek/uj_kepek/s24-ultra-display-300.jpg)
Minden sikeres vállalkozás alapja a hatékony belső kommunikáció, amely torzulásmentes, kétirányú és mérhető.
Ugyanúgy létfontosságú a mindennapi feladatok során, és egy krízishelyzetben is. Ellenben a téves információk és a pletyka negatívan befolyásolja a teljesítményt és a dolgozói elégedettséget.
Dolgozói chatbot, mint egy modern vállalati megoldás
Bármely cég életében előfordulhatnak krízishelyzetek, melyekben a kommunikációs megoldásoké a főszerep. Gondolunk például egy vészhelyzetre, nem várt eseményre, ilyenkor a gyors és célzott informálás nélkülözhetetlen. A CHEQ belső kommunikációs rendszer révén hatékonyabbá tehető a vállalati információáramlás.
A kríziskezelés mellett kiemelt figyelmet kell fordítani a pletykakontrollra is. A kommunikáció könnyen félremehet, torzulhat az információ, a rémhírek és pletykák pedig nagymértékben nehezítik a hatékony munkavégzést. Ez pedig együtt jár a frusztrációval, a pontatlansággal, ami meglátszik a teljesítményen. Nem beszélve a félretájékoztatásokról, melyek végül plusz utánajárást követelnek.
A közvetlen és következetes kommunikáció elejét veheti a pletykáknak, ezáltal javulhat a dolgozói légkör, ami pedig nagyobb elköteleződést tesz lehetővé. A munkavállalók teljesítményének javulásával a vállalkozás is eredményesebb, sikeresebb.
Hatékony együttműködés proaktív kommunikáció által
További friss Telefongurus hírek erre!
Mezriczky László, az Ispiro Consulting Kft. ügyvezetője szerint egy vállalatot abból a célból kellene létrehozni, hogy értéket termeljen a dolgozók együttműködése révén, ennek alapja pedig a hatékony kommunikáció. A dolgozók folyamatosan információt cserélnek, segítik egymás munkáját, miközben ez mind kihat az egyes folyamatokra. Ennek rendszerét még mindig kevés cég tervezi tudatosan.
Pedig a kommunikáció akadálymentesítésével, irányításával elkerülhetőek a félreértések, elejét vehetjük a hiányos információáramlásnak. Ez magával hozna egy mérhető előnyt a pénzügyek terén is, ugyanakkor a munkavállalók is nagyobb megelégedéssel dolgoznának. Ahol pedig szívesebben dolgoznak, az meglátszik a teljesítményen.
Dolgozói elégedettség növelése
A pletykák és a téves információk kiiktatása révén nem csupán teljesítménybeli javulást érhetünk el. Időt és energiát is spórolhatunk, hiszen kevesebb utánajárás és keresgélés mellett koncentrálhatunk az értékteremtő feladatokra. Egy kellemesebb munkahelyi légkörben, ahol proaktív kommunikáció által, együttműködve történik a feladatok megoldása, ott sokkal könnyebben kezelhetőek a változások is.
A CHEQ lehetőséget teremt a kétirányú kommunikációra, amellyel a vezetőség és a dolgozók közötti szakadék áthidalható. Ráadásul egy multiplatform rendszer, mely alkalmazható több felületen és bármely informatikai eszközön. Így nem okoz problémát, ha a munkavállalók más-más telephelyen végzik a munkájukat. A hatékony belső kommunikáció által javíthatunk a munkavállalói elégedettségen, és a vállalat is sokkal produktívabban működhet.