A Honor 8X prágai bemutatójával egy időben bejelentették a Honor és a Red Bull stratégiai partnerségét.
További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide!
Az új okotelefon sarki fény hatású üvegborítással érkezik a piacra, valamint vékony, alsó szegélyt is kapott, innovatív chip-on-film technológiával. A Honor és a Red Bull stratégiai partnerségre lépnek a régióban. A Honor, a vezető okostelefon e-brand, csütörtökön Prágában bemutatta a Honor 8X-et: az okostelefont, amely ötvözi a fejlett technológiát és az esztétikus formát. A dizájn a minimalista elveket követi: a készülék chip-on-film (COF) technológiával, 6,5”-es FullView kijelzővel, valamint 91%-os kijelző-készülékaránnyal rendelkezik.
A 2.5D dupla textúrás, rácsos hatású, auróra üvegborítás merész és határozott egyéniséget sugall. A Honor 8X október 29-től lesz elérhető Magyarországon, a 4+64 GB-os készülék 99 990, a 4+128 GB-os pedig 114 990 forintos áron.
A Honor 8X a márka merész hozzáállását testesíti meg a kivételes technológia, a szembeszökő, ugyanakkor minimalista dizájn és a kifinomult megmunkálás által. Az esztétika tudományos megközelítésével a Honor 8X a funkcionalitás és a szépség páratlan egyensúlyát teremtette meg.
A Honor 8X kiemelkedő jellemzői:
- Nagy, 6,5 hüvelykes kijelző, kiváló megvilágítással: a Honor 8X 6,5 hüvelykes, Notch 2.0-ás FullView kijelzővel rendelkezik, valamint 19.5:9 képaránnyal, mindez egy 5.5” hosszú és 7.8mm keskeny készülékben. Ez a felbontás közel áll a mozik által használt 21:9-es képarányhoz, így biztosítva, hogy a felhasználók felülmúlhatatlan képélményt kapjanak, mindezt egy elegáns okostelefontól.
- 91%-os kijelző-készülék arány egy karcsú készülékben: A kijelző-készülék arány kulcsfontosságú az okostelefonok megalkotásánál. A Honor korszerű chip-on-film (COF) technológiát alkalmaz. Az alsó szélességet 4,25 mm-re csökkentette a gyártó, ezzel elérve a 91%-is kijelző-készülék arányt, így maga mögé utasítva a legtöbb, hasonló mobilkészüléket
- Minimalista dizájn egy csepp esztétikával: A Honor 8X fém, középső keretet használ, valamint 2,5D-s dupla textúrájú auróra üveghátlapot, rácsos hatással – elegáns és letisztult megjelenést biztosítva ezzel. A párhuzamos, rácsos dizájn 15 rétegből áll és különböző szögekből különböző fénytörést eredményez. A készülék kék, fekete és piros színben kapható, illeszkedve a felhasználók igényeihez és személyiségéhez.
- A szemek védelme: Az elektronikus eszközök kékfény-kibocsátása egyre inkább fókuszba kerül. A Honor 8X TüV Rheinland által jóváhagyott Eye-Comfort üzemmódja csökkenti a képernyő által kibocsátott kékfényt, ezzel megakadályozza a szem elfáradását. Napfényes és éjszakai megjelenítési technológiával is rendelkezik, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy tűző napsütésben is lássák a képernyőt, valamint ezzel az olvasás is kényelmesebbé válik.
George Zhao, a Honor elnöke elmondta: „Az újonnan bemutatott Honor 8X-szel a Honor új mércét állított fel az érték, a dizájn és a teljesítmény közötti egyensúly elérésében. A Honor 8X nem csupán a minimalizmus gyönyörű megtestesülése, hanem egy olyan vonalat képvisel, amely bizonyítja, hogy a zászlóshajó funkciók nem feltétlenül járnak együtt a magas árakkal. A felhasználóknak nem kell kompromisszumot kötniük az ár, a teljesítmény és a szemet gyönyörködtető megjelenés tekintetében: a Honor 8X-ben mindezt egyszerre megtalálják.”
A prágai bemutató során a Honor és a Red Bull bejelentette stratégiai együttműködését a Közép- és Kelet-Európa régióban. „A Honor és a Red Bull eddig is sikeresen együttműködtek. Most, közös célunk, hogy a régió kulcsfontosságú piacain mélyebb és erősebb partnerséget alakítsunk ki. Céljaink és értékrendünk is megegyezik. Ez az együttműködés mindkét fél számára win-win lehetőség.” – foglalta össze George Zhao. A Honor és a Red Bull 2019-ben sporteseményekben, kulturális projektekben, sportolói partnerségekben és egyéb területeken is együttműködik majd.