
A Samsung ma hivatalosan is bemutatta a Samsung Premium Care, kiterjesztett garanciaprogramot az új csúcsmobilokhoz.
A Samsung Galaxy S8 és Samsung Galaxy S8+ modellekhez kérhető az extra garancia, az Egyesült Államokban – egyelőre csak ott van tudomásunk erről a lehetőségről sajnos – a HelloTech és a Dish által biztosítja a gyártó a személyes segítséget, ezek az képviselők segítenek a beállításokban, a hibaelhárításban, javításokban és esetlegesen cserében is, mindössze néhány óra leforgása alatt maximum.
További friss Telefongurus hírek erre!
Fontos tudni, hogy a Premium Care-rel nem hosszabbodik meg az egyébként egy éves gyári garancia. A program viszont cserébe magában foglalja a véletlen károsodást, ha ráömlött valami a telefonra, ha beázott vagy összetört, esetleg megrepedt. A felhasználók évente maximum három cserét kérhetnek, ilyenkor egy munkanapon belül megtörténik a készülékváltás (ha igényelt), ezért 99 dollárt kell alkalmanként fizetni. A szolgáltatás díjköteles, havi 12 dollárba kerül a Premium Care, azok számára az első hónap ingyenes, akik előrendelték valamelyik Galaxy S8-at.
A cikkhez kapcsolódó linkek: