
A kültéri reklámtáblák esetén rendkívül fontos, hogy strapabíróak legyenek.
Jól kell viselniük az időjárás viszontagságait, ha azt akarjuk, hogy hosszú távon szolgáljanak bennünket. Ehhez nem elég, ha vízállóak, UV-állónak is kell lenniük, továbbá a hőmérséklet ingadozásait is jól kell bírniuk.
A kültéri reklámtáblák típusai
A reklámtábla talán az egyik legsokoldalúbb offline marketingeszköz. Ha jó példát akarunk látni a reklámtábla-kivitelezésre, akkor a Rapidnyomda prémiumminőségű reklámtábláit vegyük szemügyre.
A kültéri reklámtábla jellemzően kemény alappal rendelkezik, és valamilyen figyelemfelkeltő szöveg és/vagy ábra van rajta, amelynek célja a közönség számára az információátadás. Amint láthatjuk, ez meglehetősen tág fogalom, hiszen ebbe nagyon sokféle reklámhordozó eszköz tartozhat, ezért nézzük, melyek a leggyakrabban előforduló reklámtáblák:
- A cégtábla és kiegészítő táblái
- Megállítótábla
- Kirakható menü
- Hirdetőtábla
Míg az első hármat jellemzően az üzlet közelében helyezik el, a hirdetőtáblát általában távolabb. Ebbe a kategóriába tartozik minden olyan reklámtábla is, amit akár csak időszakosan helyeznek el.
A kültéri táblák anyaga
Nagyon sokféle lehet a kültéri táblák alapanyaga is. Gyakran fémből készül, vagy lehet 3D-hatású is, amikor is ezt a hatást különféle kivágott mintákkal és betűkkel érik el. A klasszikus kültéri táblák viszont leginkább habosított PVC-ből készülnek. Valószínűleg többnyire mi is ezekkel szoktunk találkozni.
További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide!
Ezek a reklámtáblák a digitális nyomtatási technológia segítségével készülnek, az eljárás során a kívánt dizájnt öntapadós fóliára nyomtatják, és ezt kasírozzák fel a táblára.
A habosított PVC számos kedvező tulajdonsággal rendelkezik, ami miatt kedvelt alapanyag. Kicsi a súlya és jól alakítható a formája, ezért egyszerű dolgozni vele. Ráadásul ideális választás a kültéri használathoz is, hiszen nagyon jól ellenáll az időjárási körülményeknek.
A nyomdákban is többnyire ezt javasolják, kivéve, ha a megrendelőnek különleges kérése van, ami miatt mindenképpen más alapanyag jöhet csak szóba.
A kültéri táblák között mindenképpen szót kell még ejtenünk a világítótáblákról is, amelyek napjainkban egyre népszerűbbek. Ezek készülhetnek neonfényű betűkkel vagy akár LED-világítással is.
Online cégem van – miért kéne reklámtábla?
Ma már egyre több olyan vállalkozás jön létre, amelyik nem rendelkezik fizikai üzlettel, hanem az online térből szolgálja ki vásárlóit. Azonban nekik is célszerű végiggondolni, hogy mekkora veszteséggel járhat egy egyszerű cégtábla hiánya. Elvégre lehet, hogy a potenciális vásárlóink nap mint nap elhaladnak előttünk, csak nem tudnak rólunk – és mi sem róluk.
Így tehát reklámtáblára mindenkinek szüksége lehet, akinek vállalkozása van, és azt népszerűsíteni szeretné.