
A hiba nem a te készülékedben van, ha az alábbi hibaüzenetet kapod az iTunes megnyitásakor iPhone-on vagy iPad-en.
Egy csütörtökön kikerült tweet szerint véletlenszerűen hibaüzenetet kapnak Apple iPhone, iPad és iPod Touch felhasználók. A következő üzenet jelenik meg: "Az iTunes Store jelenleg nem tudja feldolgozni a vásárlásokat. Kérjük, próbálkozzon újra később", miután a fent említett eszközök egyikére telepített alkalmazások megnyíltak. Bár az üzenet az iTunes Store-ra utal, a banner olyan eszközökön jelenik meg, amelyekre több, harmadik féltől származó alkalmazás van telepítve.
Az Apple Rendszerállapot oldalának ellenőrzése nem tárt fel problémákat az iTunes Store-ban és ami még rosszabbá teszi, nincs erre megoldás. Tehát ha a hibaüzenetet látod, akkor csak várni lehet, amíg az Apple kijavítja a hibát. Érdemes megemlíteni, hogy ugyanez az üzenet 2018 januárjában jelent meg először iPhone készüléken. Az akkoriban kapott javaslatok közül néhány:
- Ellenőrizze, hogy iOS-készüléke csatlakozik-e az internethez.
- Frissítse az iOS, az iPadOS legújabb verziójára (mindkettő jelenleg 13.6.1-en van).
- Ellenőrizze a dátumot és az időt. Nyissa meg a Beállítások> Általános> Dátum és idő lehetőséget.
A cikkhez kapcsolódó linkek: