
A tavalyi év nagy sikerére való tekintettel az Apple idén is elindítja a fotós kampányt.
Böngésszen tovább legfrissebb híreink között!
2015-ben a Shot on iPhone 6 nevet viselő felhívás idén értelemszerűen Shot on iPhone 6s néven fut ebben az évben. Tavaly a Cannes Grand Prix egyik fődíját vitte el a nyertes. Az új hirdetési kampányban 41 amatőr és profi fotós 53 képe szerepel a világ minden tájáról. Míg a korábbi verseny több témában is futott – tájképek és extrém közeli –, idén a fókuszt a portrékra kell helyezni, méghozzá finom, mindennapi pillanatok elkapására buzdítja a cég a fotózás szerelemeseit. Az Apple még a tavalyi Shot on iPhone 6 kezdetekor nyitotta márciusban a saját honlapján a felhívást, valamint rögtön ajánlott is hozzá fotós alkalmazásokat. Az elkészült műveket óriásplakátokon láthatták milliók világszerte, idén pedig ez megismétlődik. A Time úgy tudja, a plakátos hirdetések huszonhat ország nyolcvanöt városában lesznek láthatók.
A cikkhez kapcsolódó linkek: