Világelső akar lenni a Huawei

2019.04.08| Huawei

Új célokat tűz ki maga elé a HONOR és a Huawei a kettős márkastratégiája mentén.

A Huawei Fogyasztói Üzletágának vezetője, Richard Yu hivatalos közösségi oldalán (a Sina Weibón) tette közzé a vállalat legfrissebb stratégiai célkitűzéseit:

  1. A Huawei a világ vezető okostelefon gyártója kíván lenni.
  2. A Honor Kínában a második, globálisan a negyedik legnagyobb okostelefon márkává szeretne válni.
  3. A vállalat támogatja a Honort a rendkívüli termékek kutatás-fejlesztésében, továbbra is invesztál a technológiai innovációk területén, valamint segíti az értékesítési stratégiák megvalósításában a kettős márkastratégia alapján. Mindkét márka töretlenül őrzi haladó szellemiségét és azon dolgoznak, hogy egy intelligens, összekapcsolt világot hozzanak létre.

„A Huawei Fogyasztói Üzletága idén egy új fejezetet nyit. Reményeink szerint a Huawei és a Honor együtt még idén a világ legnagyobb okostelefon gyártójává teszik a Huaweit.” – írja Richard Yu. A Huawei vezetőjének törekvései ambiciózusok ugyan, mégsem mozdulnak el a realitás talajától, hiszen 2012-ben tett hét ígéretéből is mára mind megvalósult:

  1. Váltsunk márkajelzés nélküli, szolgáltatói ODM-ről független OEM márkára
  2. Az alsó- és középkategóriás termékektől mozduljunk el a felsőkategória irányába
  3. Fejezzük be a kezdetleges, belépű szintű készülékek terjesztését, melyek közül sok eladott példány realizál kevés profitot
  4. Építsük be a négymagos HiSilicon processzort és a Balong chipet
  5. Fejlesszünk egy e-kereskedelem alapú vállalkozást
  6. Tervezzük meg az Emotion UI-t
  7. Legyünk elsők teljesítményben a globális hardver piacon

Világelső akar lenni a Huawei

A tavalyi évben a Huawei Fogyasztói Üzletága elérte a 348,9 milliárd jüannyi bevételt (14,82 billió forint), az előző évhez viszonyított 45,1%-os növekedést produkáló ágazat mostanra a vállalat bevételeinek legnagyobb szeletét jelenti.

A Honor minden eddiginél eredményesebb évet zárt annak ellenére, hogy a globális telefonpiac visszaesését mérték. Az IDC adatai szerint 2018 első három negyedévében 3,1%-os csökkenés jellemezte a piacot, a Honor ezzel szemben 27,1%-os növekedést produkált. Mindemellett a Honor 170% felett növelte globális eladásait 2018-ban az azt megelőző évhez képest. A Honor az e-kereskedelem területén is erősített, 2018-ban 29,4%-kal növelte online eladásait, így már a második legnagyobb online értékesítő a nemzetközi piacokon. 

Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért! Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért!

Idén a Honor több vezető technológiával is előrukkolt, megerősítve pozícióját az iparág digitális úttörőjeként:

  • 3D ToF kamera: Elsőként a Honor View20-ban jelent meg a 3D-s, ToF szenzorral ellátott hátlapi kamerarendszer. Az új szenzor lehetővé teszi a mélységérzékelést, a csontvázkövetést (skeletal tracking) és a valós idejű mozgás lekövetését. Mindebből a 3D mozgásvezérelt játékok, a 3D Shaping és a Magic AR is profitál.
  • All-View kijelző: A Honor View20 6,4 hüvelykes, 2310×1080 pixeles, 398 PPI képpontsűrűségű kijelzője szakított a szenzorszigetes megoldással és elsőként adaptálta a kijelzőbe az előlapi kamerát, amihez egy mindössze 4,5 mm-es lyukra volt szükség. Az így elért 91,8%-os képernyőaránynak köszönhetően a készülék lenyűgöző látványt nyújt.

A Honor nem áll le az úttörő technológiák fejlesztésével. Aktív szerepet vállal az 5G eszközök tervezésében, és idén tervezi útnak indítani első 5G-s telefonját, ezt maga George Zhao, a Honor elnöke jelentette be a 2019-es Mobile World Congress-en. „A kemény munka meghozza gyümölcsét. Minden nap egy új lehetőség arra, hogy újításainkkal megháláljuk rajongóink bizalmát. A Honor számára a java csak most kezdődik.” – mondta Mr. Zhao.

 

 

messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



A Samsung hivatalosan is megerősítette a One UI 7 megjelenésének idejét

A Samsung hivatalosan is megerősítette a One UI 7 megjelenésének idejét

2025.03.05
| Android Headlines
A Samsung ma hivatalosan is megerősítette a One UI 7 frissítés megjelenési időkeretét, bár a modellenkénti konkrét dátum továbbra is hiányzik.
A Samsung bemutatta a Good Lock új „Home Up” modulját, ami teljesen átalakítja a kezdőképernyőt

A Samsung bemutatta a Good Lock új „Home Up” modulját, ami teljesen átalakítja a kezdőképernyőt

2025.04.10
| GSM Arena
A kezdőképernyők ikonos és widgetes rácselrendezése már régóta szabvány – még az okostelefonok korszaka előtt is létezett. Ez azonban merev, kissé unalmas, és eléggé korlátozza a felhasználó mozgásterét a testreszabásban.
Samsung Galaxy márciusi frissítés: ezek a készülékek kapják meg

Samsung Galaxy márciusi frissítés: ezek a készülékek kapják meg

2025.03.25
| 9to5Google
Samsung, Galaxy, One UI 7, Android, biztonsági frissítés, Galaxy S25, Galaxy Z Fold, Galaxy A széria
Elképesztő mennyiségű újítás - Ez a One UI 7 hivatalos changelog a Galaxy S24 szériához

Elképesztő mennyiségű újítás - Ez a One UI 7 hivatalos changelog a Galaxy S24 szériához

2025.04.09
| SamMobile
A One UI 7 globális bevezetése végül április 7-én kezdődött. Nem meglepő módon a Galaxy S24, Galaxy S24+ és Galaxy S24 Ultra az elsők között volt, amelyek megkapták a várva várt frissítést.

TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Mennyire fontos Önnek az okosóra anyaghasználata (pl. titánium) a vásárlás során?


Nagyon fontos
Fontos
Nem túl fontos
Egyáltalán nem fontos
Nem használok okosórát



Korábbi szavazások eredményei